29 december 2008

Sista dagen med julpyntet

I morgon har nog tomtarna gjort sitt liksom. De får flytta tillbaka upp på vinden. Granen också. Jo, så blir det nog.
För sedan är det ju nyår - NYTT ÅR - och hemma hos oss startar vi alla nya år utan julpynt!

Det har varit en bra dag, för övrigt.
Tog en långpromenad med Nallebjörnsvovven i förmiddags och mötte sambopappan på heden, så vi gjorde våra båda promenader till en gemensamhetsgrej - traskade en bit tillsammans och pratade om ditt och datt! Trevligt!

Sedan in till Grannstaden, för träff med sambon och A-på-banken... och jodå, det verkar som att den lilla röda ska kunna bli min snart! Trevligt! (woho!!)

(Någon som är på jakt efter en begagnad BMW med porrigt röda säten, förresten? Den bodde i Stockholm innan den kom till mig, så den känner sig trygg med både stadsmiljö och lantlig vischa!)

2 kommentarer:

  1. va!?! ...menar du att du ska skaffa ny bill innan mig!!! *S*...det är ju ifs inte så svårt eftersom jag är liiiite seg inom det området. Hm...BMW...hm..kanske ngt för mig?? *S*...eller...tyvärr inte.

    Säger iaf...Lycka till med Bilköp!Kul!

    ...och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig & din familj.

    SvaraRadera
  2. Japp, jag hinner nog först..! ; )

    GOTT NYTT ÅR önskar jag dig och de dina också!
    (jag vet vem du är B, trots att du väljer att vara anonym...)
    Kram!

    SvaraRadera