4 januari 2009

Ut med det gamla, in med det nya!

Och jag snackar bil, förstås.
Bil, bil, bil är nästan det enda som mina tankar cirkulerar kring för tillfället...

Sambon och jag har varit på bilturné i dagarna två, från Malmö i söder till Alvesta i norr (jo, det är ganska långt norrut - härifrån sett)... och jag tror att jag har hittat den med stort D nu! Nästan likadan som den lilla röda, fast något billigare och i bättre skick - jamen det kan ju liksom inte bli bättre!!
Nu håller jag stenhårda tummar för att ingen annan köpare hinner före...
Och självklart lägger jag ut en bild på underverket när den står här hemma, hos mig, i min ägo!
(och har jag en himla tur så kan jag snart vara av med gamla porriga BMW:n också... just nu finns det bud på 22 000... tänka sig!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar