7 februari 2009

Melodifestival 2009

Petra Mede. Jag brukar gilla henne. Skarpt.
Men ikväll... som programledare i Melodifestivalen... nja, jag vet inte..?

Fast jag kommer nog inte att se alla deltävlingar ändå.
Så för min del kan hon få utforma sitt programledarskap precis hur hon vill.

Finns det verkligen någon som pallar se alla deltävlingarna förresten?

Nej minsann. Det var bättre förr.
(jag börjar närma mig 40-strecket... och det är väl då sådana där fraser börjar ligga helt rätt i munnen...)

2 kommentarer:

  1. Hahaha, välkommen in i "det var bättre förr klubben", varje gång jag säger det har jag lust att bita tungan av mig, snacka om att man hat "tantvarning". Jasså landsplågan har kört igång igen? Jag tror inte att jag har sett på melodifestivalen dom senaste 15 åren, minst, men jag tycker att det verkasr som om det är året runt nu.BLÄÄH

    SvaraRadera
  2. Det var bättre förr är en av livets sju sanningar:-)

    SvaraRadera