21 mars 2009

Nya tider stundar. Tror jag.

Jag känner igen den "raspiga" känslan i halsen... i svalget liksom. Kommer på mig själv med att hosta gång på gång, fast att det inte gör någon som helst skillnad. Fast att den raspiga känslan inte försvinner. Inte ens lite grann.
I morgon bitti kommer jag att vara antingen 1. jäkligt hes, eller 2. bara jäkligt förkyld med kraftig halsont.
Trist.

Och vi som hade tänkt vårstäda trädgården i morgon... Skulle ju klippa fruktträd och räfsa gräsmatta och rensa bort massa visset och torrt. Och putsa fönster!

Ja, om jag nu ska bli krasslig så kan det väl åtminstone hålla i sig en bit in på arbetsveckan! Fram till torsdag hade varit lagom, för sedan är jag ju ledig på fredag...

Jag ska sova på saken... God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar