15 juli 2008

Våran Björn Gustafsson-look-alike äääger!

Härliga, roliga älsklingskillen! Ända sedan han var liten plutt har jag vidhållit att han har rytmen i blodet, ja taktkänsla helt enkelt. Och jag vidhåller fortfarande, för visst har han det! Och inte nog med det förresten - han har humor också! Ungefär lika sjuk som min...
Älsklingskillen kan konsten att kombinera sina talanger och förmågor, och kan till exempel dansa Riverdance med stela koncentrerade ben medan överkroppen verkar sakna skelett helt och hållet. Han kan också, till ljudet av "Blinka lilla stjärna" på leksaks-keyboard, dansa riktigt rolig dirty dancing. Utan att själv skratta! (det är ju det svåraste av allt, tycker jag som jämt skrattar åt mina egna roligheter - oftast först av alla...)

Jag skrattar så jag kiknar!!

Litet P.S. till B:
Nej, det är ingen fara med varken Riverdance eller dirty dancing! Det är linedance man ska bli lite bekymrad över... och definitivt i kombination med bowling!! : D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar